Noriūnų laisvalaikio salės liaudiškos muzikos kapela „Iki ryto“ buvo įkurta 1999 m. Pirma kapelos meno vadovė – Birute Petroševičienė. Kolektyvas aktyviai dalyvauja Kupiškio rajono šventėse ir festivaliuose. Nuo 2020 m. sausio mėn. KC Noriūnų laisvalaikio salės liaudiškos muzikos kapelai „Iki ryto“ vadovauja meno vadovė Irena Jėčiuvienė. Per gana trumpą laiką kapela sėkmingai atnaujino repertuarą. Kolektyvo gretas papildė nauji nariai, kurie dalyvavo organizuojant renginius Noriūnų laisvalaikio salėje, KC Subačiaus padalinyje ir Kupiškio KC organizuojamuose renginiuose. Dalyvavimas meninėje veikloje yra puikus laisvalaikio praleidimo būdas, suteikiantis geras emocijas ir padedantis puoselėti liaudiškos muzikos tradicijas.
Noriūnų padalinio liaudiškos muzikos kapela „Iki ryto“
”
Vadovė Irena JėčiuvienėTel. +370 672 39 369, el. paštas irenaj64@gmail.com
Kapela „Iki ryto“ dalyvavo šiuose renginiuose:
2009 m. Palėvenes parapijos 150-metyje;
2011 m. Adomynėje Šv. Antano atlaiduose, 18-toje Kultūros centro kapelų šventėje „Grok armonika“ Ukmergėje, Siesikų 425-erių metų jubiliejuje;
2012 m. Kupiškyje bitininkų šventėje „Bičiulių Lietuva – Kupiškiui“;
2014 m. „Kultūros vasara“ – Palėvenėje, Respublikinėje Dainų šventėje, tradicinėje Jokūbinių šventėje Geležiuose, „Lietuvių namuose“ Seinuose įvykusioje XII – oje tarptautinėje kapelų šventėje
2016 m. „Joninės – ne Joninės, jei jos nešvenčiamos Alizavoje“, Atvelykio šventėje pas Vilniaus kupiškėnus;
2018 m. Kupiškio marių Aukštupėnų paplūdimio neįgaliųjų ir jaunimo aikštelės atidaryme;
2019 m. Baltijos kelio 30-mečio minėjime, tradicinėse rudens mugėse ir Kupiškio kultūros centro padalinių ir laisvalaikio salių žiemos šventėje „Meno mūzos pašaukti“.
Kapela ilgus metus buvo Panevėžio apskrities kapelų šventės „Grok, armonika, grok“ organizatore, aktyviai dalyvavo visuose padalinio organizuojamuose renginiuose, tradicinėmis tapusiose „Rudens šventėse“, „Pas Kaziuką į svečius“, „Padėkos šventėse“. 2021 metais kapela tapo regioninės Kapelų šventės “Griežia armonika vakarą tylų“ organizatore.