Balandžio 13 d. mokiniai buvo pakviesti į antrąją teatro edukacinę programą susipažinti su viduramžių teatru. Programos dalyvius pasitiko du „vienuoliai“ Benediktas ir Bernardas (Gedmantas ir Vilija) ir atlikę specialias apeigas, pakvietė vaikus į edukacijos erdvę. Pradžioje „vienuoliai“ su mokiniais išsiaiškino, ką gi reiškia trys mazgai ant abitą juosiančios virvės. Vaikai sakė labai gražius prasmingus žodžius, kad tai: ištikimybė, meilė, draugystė, maloningumas, darbštumas ir pan., tie, kas įvardijo teisingai: Tikėjimas, Nuolankumas, Neturtas, buvo apdovanoti prizais. Tuomet programos dalyviai buvo supažindinti su viduramžių teatro istorija, mokiniai sužinojo, kad pagrindinės viduramžių teatro formos buvo: misterija, miraklis ir moralitė. Visų šitų formų vaidinimai neraštingiems to meto žmonėms pasakojo, aiškino Šventojo Rašto istorijas, jų prasmę. Kadangi viduramžių vaidinimai dažniausiai vykdavo didžių švenčių – Šv. Velykų proga, tai mokiniai drauge su programos vadovais prisiminė ir Velykų istoriją, ji buvo papasakota animacinio filmuko forma. Išsiaiškinę, kas tie viduramžiai ir tų laikų teatras, mokiniai buvo pakviesti į antrąją kūrybinę edukacijos dalį. Jie turėjo patys sukurti misterijos vaidinimą Velykų tema ir nuspalvinti, papuošti po taip vadinamą misterijos platformą – „pedžentą“, mat misterijų metu visas vaidinimas būdavo suskirstomas į atskiras dalis, kurios buvo vaidinamos ant atskirų platformų ratų. Pasiskirstę grupelėmis mokiniai gavo ir po didžiosios Velykų istorijos dalį. Nuspalvinę „pedžentą“, turėjo pasidalinti gautą tekstą ir jį pasakyti „žiūrovams“. Vyko smagus ir kūrybingas darbas. Mokiniams darbuotis padėjo gimnazistai: Emilis, Vaiga, Ūla, Austėja ir Emilija. Pasiruošę vaidinimo rekvizitą, pasidabinę galvas specialiais apdangalais, mokiniai ir papasakojo/suvaidino velykinę istoriją.
Atsisveikindami „vienuoliai“ Benediktas ir Bernardas palinkėjo visiems edukacijos dalyviams gražių artėjančių švenčių ir padovanojo po simbolinį šokoladinį margutį.